Specialisten

1. Arianne Verhagen is een psychotherapeut en werkt voor erasmus university Rotterdam als hoofddocent in de specialisatie huisartsgeneeskunde. Ze heeft al verschillende onderzoeken achter de rug.
2. Baron-Cohen Simon: Brits hoogleraar ontwikkelingspsychopathologie. Een autoriteit in het onderzoek naar het autismespectrum.
3. Bart Koes is dokter die onderzoeken doet naar ‘the deparment of general practice’ Hij werkt al 18 jaar en heeft al 40 onderzoeken geleid/gedaan in het eramus Mc.
4. Berton Olivier: Deze man staat bekend voor de nieuwe ontdekkingen van antidepressiva.
5. Carlezon William A.jr. : Een neurowetenschapper die geïnteresseerd is in hoe ervaringen het gedrag en de biologie van de hersenen beïnvloedt.
6. Charney Dennis S. : Een Amerikaanse biologische psychiater en onderzoeker, hij is 1 van de leidende experts in de neurobiologie en behandeling van stemmings-en angststoornissen.
7. Cooper Kristina L. & Tanja L. Hanstock : Beiden deden ze onderzoek naar de verwarring tussen depressie en autisme bij een hoogfunctionerend kind.
8. Courchesne Eric: Een autisme-onderzoeker en hoogleraar in de neurowetenschapper.
9. Cowen Robert K.: Professor en voorzitter van Ichtyology, secundaire benoeming in de biologie.
10. Dr. A.T. van der Ploeg : Kinderarts metabole ziekten, met speciale aandacht voor stapelingsziekten.
11. Dr. Arnold Reuser : “Arnold Reuser is a merited scientist and highly esteemed supporter of the Pompe patient community.
12. Dr. I.F.M. De Coo :Kinderneuroloog.
13. Dr. J. Nihom: Hij werkt als neuroloog in het Medisch Spectrum Twente. Hij is ook medisch manager neurologie.
14. Dr. J.M.P. Van Den Hout :Kinderneuroloog.
15. Dr. M.L.C. Hagemans :Postdoc onderzoeken.
16. Drs. C.M. van Gelder : Arts-onderzoeker.
17. D. J.R. Soedrirman : Arts-docent
18. Jan Passchier is Faculteit der Gedrags- en Bewegingswetenschappen , Klinische psychologie Mentale gezondheid in de vrije universiteit van Amsterdam
19. Jacques Bruijn dokter bij het Erasmus medical center in rotterdam. Hij heeft geneeskunde gestudeerd.
20. Langdon Down John: Dit is een Britse arts, die bekend is geworden doordat hij als eerste een kindje met trisomie 21 beschreef en door zijn werk met kinderen met een verstandelijke beperking.
21. Leonie Damen werkt net zoals Arianne in de universiteit.
22. Marieke Aben: Marieke Aben heeft gewerkt bij Antoni van Leeuwenhoek, Maxima Medisch Centrum en GroenekruisDomicura. Nu werkt ze bij het azM en Maastricht UMC+. Ze heeft gestudeerd aan de Universiteit van Maastricht.
23. Marjolein Berger is een professor dokter in rijksuniversiteit Groningen. Ze is afdelingshoofd en ze zorgt voor ontwikkeling en positionering van de huisarts geneeskunde. Haar expertise wetenschapper ligt bij behandeling van (gastro-intestinale) klachten van kinderen van 0 tot 18 jaar in de eerste lijn.
24. Martina Cornel is hoogleraar op de afdeling klinische genetica. Ze is ook werkzaam als onderzoeker op het Amsterdam Public Health research instituut. Ze is gespecialiseerd in de epidemiologie en preventie van aangeboren afwijkingen.
25. Mevrouw M. Heubach-Trip: Medische secretaresse van de poli kindergeneeskunde.
26. Michel E. Weijerman: Kinderarts in het Nederlandse ziekenhuis Alrijne Leiderdorp
27. Mw. I. Hoogendorp : verpleegkundige/counselor
28. Paul Verkerk is een onderzoeker. Hij is lid van de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde, Nederlandse Vereniging voor Jeugdgezondheidszorg en vele andere. Hij is gespecialiseerd in bevolkingsonderzoeken en jeugdgezondheidszorg.
29. Prof. Dr. J.A.M. Smeitink: Kinderarts metabole ziekten.
30. Tinselboer B.M.: Een arts voor verstandelijk gehandicapten te ’s Heeren Loo locatie Apeldoorn.